luni, 9 noiembrie 2009

Noi vs. Ei

2 comentarii:

garzanti spunea...

Felicitari pentru blog Alex, sper sa gasesti timp sa il updatezi mereu cu compozitii noi.

Personal cred ca cea m-ai reusita este ultima fotogrie, in care sunt alaturate doua cladiri una renovata si cealalta cu fatada stand sa cada.

Spor!

Codrin Andronic spunea...

Cand vad asta imi vin in minte versurile unei melodii populare de la "noi":

Din bucata mea de pâine
Am crescut un om si-un câine
Omul azi m-a părăsit
S-a dus şi n-a mai venit, mai
Câinele mă recunoaste
Omul nu mă mai cunoaşte


Doar câinele mi-a ramas, măi
Ma apără de necaz, măi
Nu doarme zi şi nici noapte
Ma păzeşte cu dreptate
Îl bat şi îl dau afară
Sare gardul, vine iară


Omul e şi duşmănos, măi
Chiar de vorbeşte frumos, măi
Te vorbeşte-n faţă bine
Şi-n spate loveşte-n tine
Ce ai omule cu mine
Nu-ţi fac nici o stricăciune


Când am bani şi o duc bine
Toată lumea e cu mine
De n-am bani şi o duc rău
Nici cel neam nu-i neamul meu
Şi atunci te-ntreb pe tine
Care-i om şi care-i câine