miercuri, 7 iulie 2010

Dilema mea

De ceva timp ma macina o intrebare si nu e cea legata de rostul nostru in Univers. Din batrani am aflat ca dezlegarea misterelor Universului si in general a oricarei probleme existentiale, se afla pe fundul unei sticle de Jack Daniel's. Ar fi prea simplu.
Ca orice exponent al clasei sociale numita in folclor pulime (a se citi clasa muncitoare) imi pun intrebarea "ce sa imi cumpar din primul salariu de la noul job?". Acel lucru de care-ti aduci aminte intreaga viata, subiect de povesti pentru nepoti... stiti voi cliseul. De 2 luni ma chinui sa aflu respunsul, dar astazi am avut o revelatie. Tocmai am aflat de la un ghinionist coleg polonez, ca amenzile la circulatie se platesc pe loc daca ai numere straine, altfel ti se imobilizeaza masina. Asadar am aflat raspunsul: am pus ceva bani la parasolar si mi-am platit amenda in avans. Ca suvenir, pentru batranete si posterioritate voi pastra procesul verbal. Uite ca am rezolvat-o si pe asta...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur ca ai aflat de la altii treaba cu amenda :) sper ca de acum o sa mai menajezi pedala de acceleratie , doar daca nu consideri ca cine are noroc, are pana la capat:)

cip spunea...

daca ma intrebai pe mine iti spuneam ce sa-ti ei ...niste caramele cu pedale...is nemuritoare...am eu..si iti spun sigur.

codrinake spunea...

eu zic sa ii inveti pe prosii aia cum e treaba cu spaga, sa intre si ei in randul lumii necivilizate

'Ionat' spunea...

Cand mai ai dileme din astea, te ajuta statul roman ... vezi ca au creat un fond de "solidaritate".. asa ca poti sa devii actionar majoritat... asta o sa fie cu adevarat ceva de neuitat