marți, 13 iulie 2010

Si slutit si cu banii luati

Cum deja au trecut vreo 2 luni de cand sunt pe aici, nu am avut incotro si a trebuit sa merg sa ma tund. Fara sa exagerez, toata treaba nu a durat mai mult de 3 minute si prin urmare m-am ales cu o freza ca si cum as fi pierdut un pariu cu cineva care m-a tuns la misto, cu ciuda. Mi-a tras o freza de indian coclit, ceva in genul Bercea Mondialu sau poate chiar mai infioratoare daca e sa judec dupa reactia copiilor si a lebedelor din parcuri. Si mai nasol e faptul ca bataia asta de joc a fost pe bani. Pe banii mei mai exact si a fost cea mai scumpa freza vreo data. Sa scriu o reclamatie la protectia consumatorului?! Cred ca totusi mai eficient ar fi sa le trimit o poza.

6 comentarii:

Adrian Topala spunea...

Poate in cativa ani se duce si problema tunsului???

Ionut S. spunea...

Vrem poza

Anonim spunea...

alex, pune pe blog o poza cu tine si noua ta "freza a la mondialu' " =))

Stefan spunea...

Subscriu.
Vrem poza :D

Anonim spunea...

Vrem poze altfel nu te credem.

Alin

SteFUN spunea...

dupa ce de-a lungul timpului ma uitam doar la pozala de pe blog si te invidiam pentru toate acele locuri pe care le vizitezi/pozezi acum vad ca poti sa si apesi pe taste sa iasa un text si iese ceva concis ,, la subiect.. imi place:)

love